Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Εκπαιδευτική συνεργασία της Ελλάδας με την Κίνα


Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου είχε συνάντηση εργασίας με τον ομόλογό του, Υφυπουργό Παιδείας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, κ. DU Yubo με τον οποίο υπέγραψε Μνημόνιο Εκπαιδευτικής Συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών. Στη συνάντηση εργασίας μεταξύ των στελεχών των δύο Εθνικών Αντιπροσωπειών των Υπουργείων εξειδικεύτηκαν οι τομείς συνεργασίας και παρατηρήθηκε ταύτιση απόψεων.
Σημαντικοί άξονες υλοποίησης του Μνημονίου Συνεργασίας είναι:
  • Η αύξηση των χορηγούμενων υποτροφιών μεταξύ των δύο χωρών, για τη μεγαλύτερη κινητικότητα φοιτητών, καθηγητών και ερευνητών.
  • Η εφαρμογή νέων προτύπων Διαπανεπιστημιακής Συνεργασίας για την εκπαίδευση, κατάρτιση, ανταλλαγή επιστημόνων υψηλού επιπέδου, μεταφορά τεχνογνωσίας και ανταλλαγής πρακτικών αριστείας.
  • Η διοργάνωση Εβδομάδας Επιστήμης και Τεχνολογίας στην Κίνα και την Ελλάδα
  • Η υλοποίηση προγραμμάτων ηλεκτρονικής και συμβατικής μάθησης σε τομείς όπως: ο Πολιτισμός, η Οικονομία, οι Νέες Τεχνολογίες, οι Ανθρωπιστικές Σπουδές, κτλ.
  • Η προώθηση της διδασκαλίας της ελληνικής και κινέζικης γλώσσας σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης (ενίσχυση Ελληνικών σπουδών στη Κίνα, προγράμματα ηλεκτρονικής μάθησης των δύο γλωσσών)
  • Αύξηση των εκπαιδευτικών επισκέψεων και ανταλλαγών μαθητών και εκπαιδευτικών
Ο κ. DU Yubo δέχθηκε με ικανοποίηση τις προτάσεις του κ. Παπαθεοδώρου για την υλοποίηση συγκεκριμένων προγραμμάτων, όπως η δημιουργία σχολικών δικτύων αμοιβαίας μάθησης και ανταλλαγής, με ιδιαίτερη αναφορά στο πρόγραμμα ανταλλαγών και μάθησης «Ολυμπιακοί Δρόμοι», που θα δίνει την ευκαιρία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να συνδέσουν τη Γνώση με τον Πολιτισμό στους χώρους διεξαγωγής των κλασσικών Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο Υφυπουργός κ. Παπαθεοδώρου τόνισε την ανάγκη για κοινή εκπαίδευση και κατάρτιση εκπαιδευτικών μέσω των Πανεπιστημίων σε θερινά προγράμματα ώστε, όπως είπε χαρακτηριστικά, «και με αυτόν τον τρόπο να δημιουργηθεί μια κουλτούρα συνεργασίας και κατανόησης των δύο εκπαιδευτικών συστημάτων». Ο Κινέζος Υφυπουργός, συμφωνώντας με τον ομόλογό του, υπογράμμισε ότι «η εμπειρία του ελληνικού συστήματος αποτελεί έμπνευση διότι υπάρχουν πολλά κοινά σημεία και συγκλίσεις αλλά πολύ περισσότερο κοινές προκλήσεις στον αβέβαιο κόσμο της παγκοσμιοποίησης που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι δύο αρχαίοι πολιτισμοί: ο ελληνικός και ο κινεζικός». «Υπάρχουν πολύ περισσότερα που πρέπει να κάνουμε» κατέληξε.
Πηγή: diorismos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβαζουμε και προτεινουμε

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money